I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, January 22, 2012

RINDU SETENGAH MATI ..:(




semakin hari, aku semakin rindu ko ..eya, aku mngaku, aku rindu ko ..
meskipun kita sudah lama bpisah ..ya, aku masih rindu ko ..
insan yg prnah temani hdup ak hmpir 3 tahun ..
insan yg perna ak jnji utk hdup brsama..
insan yg mngajar ak erti cinta sejak skola lagi ..
meskipun perit dugaan yg ak lalui ktika dgn ko ..ya, ak msh rindu ko ..
ngam2 lagi aku balik LD bcuti , smua knangan dtg blek dgn aku ..
smlm ..ak ada nmpk ko ..lau ak d bg pluang, ak maw pluk ko ..sgt2 .
ak x dpt tima urg len lg sbg pggnti ..sab ak msh syg ko ..
kalau ada jdoh ..xkn kemana..
gmbr ta d blog ne, ak xmo pdam slagi hati ak msh dkt ko ..
ak cuma ingin ko tahu..
ak sangat2..merindui dirimu ..:((((

No comments:

Post a Comment