I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, March 16, 2011

choc , bff & parasit !!

WOW ! hepy gler aku bila dapat coklat besar dari kazen aku c yong ..
tanx yaa..cadbury lagi tuh ..hee..
DAMN ! aku suka sangat makan coklat..ngee~~
gonna enjoy it lahh ..huhu ..
& satu lagi aku hepy ..
my BFF lucie yg tersayang sudah balik dari PLKN ..
dapat lagi bejoya2...huhu
misss her so fuckin much bh ..

but, there's another thing start bothering me now ..
bahu aku & lengan aku sebelah kanan mcm knak ggit 1 batalion semut oww !!
S H I T ! ! ! ! !
b'biji2 bha ..byk lagi tuh,,then gatal lagi ..
xtaw napa bha..tiba2 ja ada lepas balik dr kmpung ..
1st pulakk ada cmni ..
pliz god, make it disappear !
hope tidak melarat lahh ..
kulit aku yg cantik ne nanti jadi buruk pulak ..heee
now, aku cuma menahan ja dari menggaru2 ne ..
hadoii ..lau dapat menggaru bukan main sodap tapi tahan ja nanti tambah terok ..
pity my skin bha ..
O,o ..
p/s : i love my boo n hello kitty ..hehehe

No comments:

Post a Comment