I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, March 14, 2011

WHAT A BITCH !

i'm surprised acttually ..
ada juga rupanya orang tidak tahu malu ni kan..
aku betul hairan tahap gila babi sudah ni..
my entire life, aku tidak pernah ganggu hubungan orang..
pandai jugak aku malu wey !
tapi aku hairan dgn 1 orang pmpuan ne..
mgkin deserve panggil BITCH la kan ?
selalu betul sms aku yg bukan2 sal hubby ku ..
ckp knuk dorg bjumpa la..d'ayat knuk dia la..
hey bitch, 4 ur information, i'm like 24hours ja sma2 dgn bf aku..
B O D O H ! ! 
u should be ashame lahh..serius ni..

mau tau pa alasan'y text2 aku bgitu ?
dia kata tiada guna kunuk aku dgn lelaki tiada urusan..
so what the heck ?!
aku bha jugak, bkn ko bha..
hadui..pliz stop it !
yg ko trip care dgn aku kenapa ?
ada cina mati kalik..
i'd rather die than ruins sum1 else life ..
but in ur case, diz is seriously FUCK OFF !

DAMN STOP DISTURBING MY LIFE MOTHER FUCKER !!!!

No comments:

Post a Comment