I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, March 9, 2011

FREAK !!

Hari ni aku nak share kat korg pasal tabiat aku yg kira pelik ni ...
4 ur information .. i'm madly in love with DISHWASHING  ..
no matter la yg paste or liquid ...

gara2 aku suka juga la smpai aku gila mau cuci piring .. padahal pemalas dowh ! :p
n aku punya kbiasaan, abis ja cuci tangan or cuci piring dengan dishwashing tuh aku mesti hidu bau tangan aku ..i like the aroma..haha...


Dulu, to be truth.. aku pernah bwak mandi dishwashing liquid tuh..buduh !!!
i make it like my shower gel ..what an idiot !
tapi, syiuk juga  bha mandi guna itu ..hahahaha
but only once ok..just try it ..testing if its gentle to da skin..LOL..
until skrg aku gila dgn prkara ni..freaking beauty i guess,,hahaha..


2nd, aku suka main rmbut aku ...
aku suka cabut rmbut aku ..
smpai la aku botak ..hahaha
sekarang lau org nmpak ja rmbut ku yg mcm landak ni .. mesti org tnya npa lehh jadi gitu..nah..gara2 aku suka cabut la..haha..
tp, yg pling aku benci lau org tuh trip tnya pdahal sudah taw dgn tabiat ku tuh..
just admit i'm pretty than u hunn..dun be so damn hipocrit !
tapi yg best skg ..
i dun have to play wif my hair anymore ..
cuz my boo take charge of it..haha...he like playin' wif my hair..so do i !!
like it so much when he start doing that ..huhu
tapi lau uda dduk2 bosan smbil tgk tv..mula laa tgn ku melarat p rmbut m'cabut2..
hadui..tggu botak kalik baru b'henti ..haha..

p/s : miss my boo so much !!!
         hope u miss me too ..

No comments:

Post a Comment